Hopp over navigasjon

Møt vår kundekonsulent Kamilla

Ansatthistorier, Blogg, | 25.10.2022
En av menneskene du kan møte om du ringer vår supporttelefon er Kamilla. Her kan du bli litt bedre kjent med henne. Hun er utdannet HMS-rådgiver, og har jobbet med service-yrker i over 10 år. Kamilla kom til Evondos for ½ år siden og har siden blitt en av våre viktigste stemmer utad.

Kamilla håndterer det vi kaller 2. linje support, hvor hun behandler support- henvendelser som har behov for ekstra oppfølgning. Hun besitter kunnskap på det tekniske aspektet av Evondos-tjenesten, og er en viktig ressurs hos Evondos.

Kamilla synes det er givende å kunne bidra til å veilede helsepersonell til å få større forståelse for Evondos-tjenesten. Målet hennes er at helsepersonell skal tilegne seg så mye kunnskap som mulig, slik at de blir i stand til å løse problemer som oppstår på egen hånd. Hun ønsker å bidra til økt mestringsfølelse ved å lære bort hvordan man kan bruke roboten og Fjernpleiesystemet på best mulig måte.

Et av Kamillas høydepunkter med jobben er at hun får mulighet til å komme i kontakt med mennesker fra ulike kommuner i hele landet. Hun opplever det som givende å være en del av et firma som bidrar til å løse en av mange samfunnsutfordringer.

Sist, men ikke minst: Husk at du alltid kan nå oss på vår supporttelefon, 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Der vil du treffe Kamilla - eller en av våre andre kunnskapsrike kundekonsulenter.

Dele artikkelen

Mer om dette emnet

Møt vår kundekonsulent Kamilla

Ansatthistorier, Blogg, | 25.10.2022

En av menneskene du kan møte om du ringer vår supporttelefon er Kamilla. Her kan du bli litt bedre kjent med henne. Hun er utdannet HMS-rådgiver, og har jobbet med service-yrker i over 10 år. Kamilla kom til Evondos for ½ år siden og har siden blitt en av våre viktigste stemmer utad.

Åge har en robot på kjøkkenbordet: – Nå kan jeg sove litt lenger

Blogg, Eksempler fra kommuner, Kundehistorier | 12.10.2022

Medisineringsroboter i hjemmetjenesten gir dobbel gevinst: Åge Kristiansen (70) kan sove litt lenger. Og pleierne fra Lillestrøm kommune slipper bruke sin dyrebare tid i kø på morgenen.

Teknologien gir brukerne frihet og selvstendighet

Blogg, Eksempler fra kommuner, Kundehistorier | 09.06.2022

En hjerneblødning gjorde Vidar avhengig av medisiner og kommunal helsehjelp. Takket være en robot for medisinutdeling kan han fremdeles bo for seg selv og gå tur med hunden til søsteren – akkurat når det passer ham.